woensdag 28 mei 2014

Kort verhaal: de wereld door mijn ogen

Alles om mij heen is groot en daardoor voel ik me extra klein. Dat feit houdt me niet tegen, want ik ben een geboren avonturier. Ik ga altijd op onderzoek uit, nieuwsgierig als ik ben. Mijn vriendjes kunnen er ook wat van. Zij ontdekken net als ik, graag nieuwe dingen. Samen gaan we op avontuur. Alles is interessant en leuk. Als het achteraf toch niet zo interessant blijkt te zijn, verzinnen we zelf wel een leuk spelletje om te spelen. Stilletjes sluip ik op mijn vriendjes af. Dat kan ik als de beste. Niemand die iets hoort of merkt. En als ik dichtbij genoeg ben.... Raaaaawr! Laat ik ze lekker hard schrikken.

Mama ligt buiten van het zonnetje te genieten. Waarschijnlijk vraagt ze zich af of wij ooit moe worden. Maar nee hoor, we zijn jong en zitten vol energie. We houden van spelen en dat zullen we blijven doen. Elke dag zie ik als een nieuw uitstapje. Weer een gelegenheid om te ontdekken en te leren. Stiekem, zullen we altijd speels en jong blijven in ons hart. Dit was de wereld door mijn ogen. Kan jij nu raden wat ik ben?



* Scroll verder naar beneden voor het antwoord op de foto * 




bron foto: weheartit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten