dinsdag 13 mei 2014

De weg naar geluk #2





















Dromen kunnen je veel vertellen. Het is je onderbewustzijn die aan het woord is. We hebben ongeveer 5 tot 7 dromen per nacht, maar vaak weet je er de volgende ochtend niks meer van. Onze dromen gaan over dingen die ons bezighouden. Onbewust, vertel je jezelf iets. Je dromen bevatten dus een boodschap. Er zitten veel symbolen in je droom verstopt, met allemaal hun eigen betekenis.

Vannacht droomde ik over een vlinder. Ik kan me de kleuren nog goed herinneren: zwart/bruin, oranje en wit. Na wat research ben ik erachter gekomen dat het de atalanta vlinder is. In mijn droom fladderde de mooie vlinder de hele tijd om mij heen en ging uiteindelijk op me zitten. Toen ben ik op zoek gegaan naar de betekenis van deze droom. Waarom droomde ik over een vlinder?

Volgens droominfo.nl staat de vlinder symbool voor creativiteit, romantiek, plezier en spiritualiteit. Ik zou een transformatie kunnen ondergaan naar een nieuwe manier van denken. Dat vond ik wel erg typisch om te lezen, aangezien ik gister begonnen ben met het project: de weg naar geluk. Het geeft me een positief gevoel, een soort zekerheid. Blijkbaar is mijn onderbewustzijn klaar voor verandering, dus diep van binnen ben ik misschien al wel veranderd.

Met deze betekenisvolle droom, ga ik mijn dag vol met uitdagingen tegemoet!



bron foto: weheartit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten