donderdag 19 juni 2014

Redenen om een dagboek bij te houden















Deze blog gaat over het bijhouden van een dagboek. Ik had een dagboek op de basisschool, met zo'n sleuteltje die op het dagboek van iedereen paste, maar daar ben ik mee gestopt. Nu, een hele tijd later, heb ik weer besloten om een dagboek bij te houden. Het is heel erg leuk om te doen en ik merk veel positieve veranderingen! 


Gaan jullie nu ook aan de slag? Of nog niet overtuigd? Hier nog wat redenen waarom het leuk is om een dagboek bij te houden:

~ na een drukke dag kan je je hoofd leeg maken. Je kan je verhaal kwijt door het op papier te zetten.
~ door elke dag te schrijven, ook al gaat het over je eigen leven, leer je beter schrijven!
~ het is leuk om te schrijven wat er allemaal goed ging die dag. Ja, je mag trots zijn op jezelf!
~ schrijf je liedjes, verhalen, blogs enz.? Een dagboek kan erg inspirerend zijn. De inspiratie die je daar uithaalt, kan je verhaal net iets persoonlijker maken. ~ je kunt mooie momenten opschrijven die je nooit meer wilt vergeten. Heel leuk om dat later terug te lezen.
~ je kan jezelf uiten door te schrijven.
~ voel je je onzeker? Lees mijn blogs Love Yourself , Love Yourself Challenge  en Laat je innerlijke schoonheid stralen . Haal hier inspiratie uit en houd je progressie bij in je dagboek. Je zult vooruitgang zien en dat geeft je een onwijs goed gevoel, zeg ik uit ervaring.

Over wat schrijf je in je dagboek? Schrijf over wat jou raakt, inspireert of wat je gewoon kwijt wilt! Dat kan die bijzondere droom zijn van gisteravond, of het lieve advies van je vriendin of je had een super dag! Je hoeft er natuurlijk niet elke dag in te schrijven, want het is geen must. Schrijf wanneer jij zin en tijd hebt!

Good luck met schrijven dames!


bron foto: weheartit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten