dinsdag 3 juni 2014

Blog favourites

Dit zijn mijn blog favourites van vorige maand! Heb je ze nog niet gelezen? Doe dat dan nu.

1. De weg naar geluk #1
In mei ben ik begonnen met het project: de weg naar geluk. Het is een erg leerzame reis met veel verrassingen en ontdekkingen. Lees meer over mijn zoektocht naar de essentie van geluk.

2. Het Vergeet-mij-nietje
Wat een tragisch, maar bijzonder verhaal. Ken jij het verhaal van het vergeet-mij-nietje nog niet? Lees dan op deze blog waar de naam van deze lieve bloem vandaan komt. 

3. De zonnegroet
Deze yoga oefening is heerlijk om de dag mee te beginnen. Je lichaam en ziel ontwaakt en je groet de zon. De oefening geeft je energie om weer een lange dag aan te kunnen. 

4. Kissable red lips
Voor een sensuele en opvallende look ga je voor felrode lippen! Het is best lastig om rode lippenstift aan te brengen, maar met deze tips zal je er kissable uitzien. 

5. De taal van rozen
Rozen staan symbool voor de liefde. Het geven van een roos is erg symbolisch en elke kleur heeft een eigen betekenis. Met deze blog weet jij precies bij welke gelegenheid je welke roos moet geven. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten